Bezorging
Bezorging
Indien je op werkdagen voor 23u besteld (21u in België) dan ontvang je jouw bestelling de volgende dag. Indien je in het weekend (vóór 21u op zondag) bestelt, dan ontvang je jouw bestelling op maandag.
Na het bestellen ontvang je een Track & Trace-link per email waarmee je jouw pakket kunt volgen. We bezorgen in Nederland met DHL en in België met PostNL, je kunt jouw bestelling ook volgen via de apps van deze vervoerders.
Houdt er wel rekening mee dat er op feestdagen geen bezorging is. Tijdens piekperiodes (zoals Black Friday) kan het zijn dat de bezorging iets langer duurt vanwege de drukte bij vervoerders, we doen echter ook dan ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Verzendkosten
Je krijgt gratis verzending bij een bestelwaarde van minimaal € 75. Onder de € 75 betaal je € 5,99 aan verzendkosten in Nederland en € 6,99 in België.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Voor zowel DHL als PostNL geldt: Als je niet thuis bent en bezorging bij buren niet mogelijk is, dan brengt de vervoerder je pakket de volgende dag naar een lokaal ServicePoint en laat een kaartje achter in je brievenbus met de track & trace-code (je kunt ook de apps van deze vervoerders raadplegen). Bezoek de website van DHL en PostNL voor meer details.
Mijn pakket is bezorgd bij een pakketten automaat maar ik heb geen afhaalcode, wat nu?
Zowel bij DHL als PostNL geldt:
De afhaalcode wordt naar je gemaild (controleer je spamfolder) en is in de DHL/PostNL app op te vragen.
Ook geen afhaalcode email in de spamfolder? Dan heb je wellicht een foutief emailadres ingevuld bij het bestellen óf je hebt in het verleden DHL/PostNL mail als spam aangeduid en dan weigert jouw emaildienst de DHL/PostNL email. Dan kun je het beste contact opnemen met DHL klantenservice of PostNL klantenservice en vragen hoe je ervoor kan zorgen dat je DHL/PostNL mail weer ontvangen.
Bestelling annuleren of wijzigen
Helaas, zodra je de betaling hebt afgerond, kunnen we je bestelling niet meer annuleren of wijzigen omdat we pakketten supersnel verwerken en aan onze vervoerder overdragen.
Je kunt via de track & trace email (die je ontvangt na een bestelling) ofwel via de app van de vervoerder meestal de bezorglocatie nog wel aanpassen.
Retour sturen?
Alle informatie over retourneren kun je vinden op onze retour aanmelden informatiepagina.